Гарантійне обслуговування
Якщо ви виявили несправність, ви можете звернутися за гарантійним обслуговуванням, залишивши заявку за телефоном, електронною поштою або скориставшись формою за посиланням - [посилання на форму]. Після отримання заявки менеджер інтернет-магазину зв'яжеться з вами для уточнення деталей. Далі вам буде надано усну або письмову інформацію про адресу та номер відділення "Нової Пошти", куди ви зможете відправити несправний товар для подальшої заміни, ремонту або аналізу.
Під час військових дій, гарантія та обмін осуджуються індивідуально, на умовах гарантії виробника.
Що необхідно для відправки товару:
- Товар в упаковці;
- Повна комплектація;
- Оригінальний гарантійний талон, наданий разом із замовленням при покупці;
- Підтвердження оплати (чек, товарна накладна).
Гарантія поширюється на всі групи товарів, за винятком "розхідних матеріалів" та аксесуарів. Її тривалість становить від 6 до 18 календарних місяців (строк гарантії вказаний на сторінках товарів або в наданому гарантійному талоні).
- Доставка в гарантійний сервіс здійснюється за рахунок інтернет-магазину "DriveContact" (тобто безкоштовна);
- У випадках, коли аналіз підтвердив справність продукту ("помилкове звернення"), клієнт самостійно оплачує зворотну доставку.
Відновлення гарантійного талону
При втраті або пошкодженні гарантійного талону ви можете отримати його дублікат, надіславши запит на електронну пошту - [електронна адреса] у довільній формі, але з дотриманням обов'язкових вимог. Лист має містити:
- "Тема листа" у форматі: "Відновлення гарантійного талону - Номер Замовлення".
- Фото чека або товарної накладної;
- Фотографію заводського номера товару.
*У випадку, коли документи, що підтверджують придбання, втрачено, необхідно звернутися за телефоном або електронною поштою ("Тема листа" у форматі: "Відновлення товарного чека - Номер Замовлення").
Листи без теми у зазначеному вище форматі розглядатися не будуть. ***Дзвінки оплачуються згідно з тарифами вашого оператора. Відновлений талон буде надісланий кур'єрською службою "Нова Пошта" за рахунок покупця.
Повернення або обмін товару
Протягом 14 календарних днів з дати придбання клієнт може повернути або замінити покупку за допомогою кур'єрської доставки, залишивши відповідну заявку на електронну пошту - [електронна адреса], за телефоном - [номер телефону] або скориставшись формою за посиланням - [посилання на форму]. Для обміну або повернення у "Темі" листа необхідно вказати:
- "Повернення/Обмін (вписати необхідне відповідно до вимоги) товару - Номер Замовлення". *Листи без теми у зазначеному вище форматі розглядатися не будуть.
У разі повернення грошові кошти будуть повернені в день отримання магазином посилки за наявності необхідної суми в касі. Якщо необхідної кількості коштів у день повернення в касі немає, кошти будуть повернені протягом 7 банківських днів. *** У разі повернення товару накладений платіж повертається за рахунок отримувача.
Повернення оформлюється, якщо:
- Виріб не використовувався;
- Відсутні сліди пошкоджень: подряпини, сколи, потертості або нестача рідини;
- Не порушена цілісність упаковки;
- Комплектація не порушена;
- Заводські наклейки та маркування збережені.
*Несправні товари повертаються або обмінюються виключно після отримання висновку сервісу гарантійного обслуговування "Про дотримання експлуатаційних умов".